perjantai 8. heinäkuuta 2016

LivBox Heinäkuu 2016

Olen vuoden päivät tilannut LivBoxia, joka sisältää joka kuukausi 4-6 kauneustuotetta. Vaihtelevasti olen ollut tyytyväinen ja välillä taas ei niin tyytyväinen.  Viimeisen vuoden aikan on tuntunut siltä, että boxien taso on laskenut.  Silti olen jatkanut tilaustani, koska halusin nähdä mitä pitkäaikaistilaajat saavat ja miltä tuotteet vaikuttavat itsestäni. Viime vuosina olen kiinnostunut kauneudenhoito tuotteista ja olen niitä testaillut hiljalleen ja etsinyt sopivia tuotteita. Valkoima markkinoilla on melkoisen hurja, joten hyvien tuotteiden etsiminen on melkoista urakkaa.

Mutta tässä uusin ilmestynty LivBox-paketti
Ensi reaktioni oli, et mitä ihmettä, tässäkö tämä oli. Tongin paketin pohjaa ja olo oli melko hölmistynyt. Boxin teemana oli kotimaisuus ja tämän teeman pohjalta odotin ainakin tuotetta Lumenelta.

Lemon Juice & Glycerine merkiltä oli minun paketissani puuvilla Vartalovoide. Tuote on tarkoitettu erittäin kuivalle iholle ja tämä menee ehdottomasti kokeiluun. Hieman vain epäilen sen toimivuudesta, koska ihoni on todellakin kuiva, kaikki mustat vaatteet saavat valkoisen pinnoitteen hilseilevästä ihostani. Kumma kyllä kuiva iho koskee vain vartaloani, kun taas kasvoni ovat kesällä ainakin rasvoittuva sekaiho. Tuoksu voiteessa on miellyttävä, ei kuitenkaan liian hallitseva. Ensi kokeilulta imeytyy nopeasti, eikä iholle jää nihkeää tunnetta. Tuote oli täysikokoinen, eli 250 ml ja hintaa ainakin sokoksella alessa 2.70€ ja normi hinta näyttäis olevan 3.70-4.50€ välillä.

Elivo Käsivoide on minulle outo tuote, Elivo merkkinäkin on tuntematon minulle, joten ihan kiva tehdä tuttavuutta. Käsivoiteessa on todella mieto tuoksu, mielestäni ei oikeastaan tuoksu miltään. Voide imeytyy nopeasti käsiin ja ensi tuntuma oli positiivinen. Elivoa myy apteekki ja hintaa sillä on 3,40 - 3,70€




Herbinalta paketissa oli Body Mist vartalotuoksu, minulla Blue Lagon. Ensimmäinen ajatus oli että eihän tämä ole edes täysikokoinen, kun aiemmat Herbinan vartalotuoksut ovat olleet isompia. Näistä vanhemmista tuoksuista en pitänyt yhtään ja tämänkin nähtyäni olo ensi reagtio tosi negatiivinen, mutta isoksi yllätykseksi  tämä tuoksu meni minulla läpi. Olen todella kriittinen erilaiseten tuoksujen ja hajuvesien kanssa, joten ihmeellistä että pidin tästä. Testailen nyt paremmin että mitä pidemmässä käytössä tämä tuntuu. Hintaa tällä on noin 6 €


MSCHIC Netural Beauty Foundation Mineraalimeikkivoide ja Mineral Primer Meikinpohjustusvoide. Nämä ovat minulle ihan outoja merkkejä, mutta innolla testailen mineraalimeikkivoidetta. Ainoa iso miinus on tuotteiden koko. Sävynä minulla on Porcelain On ja toivon että on tarpeeksi vaalea sävy minulle. Näin kesällä kun rusketusta on saanut, pystyn käyttämään Lumenen vaaleimpia meikkivoiteita, mutta talvella ihoni on niin vaalea että oikeaa sävyä on vaikea löytää. Pienet tuubit eivät ole puolillakaan, joten Toivon saavani edes kaksi testauskertaa näistä. Pohjustusvoiteen hinta on 26€ ja Mineraalimeikkivoiteen hinta 24€




Pitkäaikaistilaajana lahjaksi tuli Vitalis Ihovoide. Olin hieman pettynyt tähän tuotteeseen. Sinänsä ihan ok, mut hui mikä pitkäaikaistilaajan ylimääräinen tuote...... Hinta 2.80€
Lisäksi tuli näyte Vuokkosilta, näitä ihan samoja on jaettu ainakin citymarketissa. Myös Herbinalta tuli näyte raikastavasta vartaloemulsiosta.

Minun mielestäni tuollaisia näytteitä ei voi edes laskea boxin kokonaishintaan, koska niitä jaetaan joka puolella. En myöskään nuota minikokoisia näytteitä useinkaan laske, koska niitä yleensä saa ilmaiseksi pyytämällä tai ostosten mukana esim. emotionista, stockmannilta yms. Tuo mineraalimeikkivoide on poikkeus, koska sitä ei myydä kovinkaan monessa paikassa.  Loppujen lopuksi boxi ihan jees, vaikka siihen mitä odotukset olivat olin pettynyt.

2 kommenttia:

  1. Olen lukenut blogisi läpi juuri ja todennut että meillä on ihan samanlainen elämäntilanne kipujen suhteen jne !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että kohtalotovereita löytyy! Kivut eivät ole kyllä ihana asia kenelläkään ja varsinkin kun ne vaikuttavat koko elämään. Melkoista tasapainoilua tämä on ja viime aikoian väsymys on vienut minut kokonaan. Minä toivon että kivut helpottaisivat sinulla, olisi mukvan kuulla myös sinun jaksamisia.

      Poista